miercuri, 18 martie 2015

Tattoos?

#tattoo

Arta asta a desenării unor anumite lucruri pe piele reprezintă ceva tentant pentru mine. De multe ori navigând, dau peste poze cu tatuaje care îmi plac și mă gândesc că mi-ar plăcea să am și eu unul.

Principalul motiv care pentru moment mă oprește e că nu sunt sigur că marcarea pielii nu reprezintă un păcat. Din câte am citit însă, nimic nu este foarte clar. Noul Testament nu precizează nimic în legătură cu asta.

Mama, e al doilea motiv. O și aud spunându-mi : "cocalarule" :)). Cu siguranță nu ar fi de acord..

Îmi trec și câteva idei prin cap. Mă gândesc de mult să îmi trec niște numere, date importante pe partea interioară a încheieturii mâinii stângi. Mi-ar mai plăcea apoi să îmi imprim pe piele o cruce, pe piept cel mai probabil, deoarece în timpul meciurilor nu am voie să port nimic (brățări, lanțuri) și țin să am o cruce mereu la gât.

Baza gâtului, în spate, mi se pare un loc potrivit pentru un tatuaj, și mi-ar plăcea în lumina ultimelor evenimente un "Dreamcatcher" drăguț sau cuvântul "Trecut" (Dar parcă PAST sună mai bine).

Acum, nu știu când și dacă se va întâmpla, dar măcar ideiile le am!

  

Un comentariu:

  1. Daca vrei sa iti faci, fa acum cat esti tanar sa te bucuri de el in toata splendoarea. Mai tarziu nici nu iti vei mai face, dar regretul ramane. Go for it.

    RăspundețiȘtergere