luni, 30 martie 2015

Oare?


 Zile, săptămâni, trec, fără a avea posibilitatea să bifez prea multe reușite, lucrurile intră mai greu în normal din câte se pare. Și aici mă refer la normalul meu, unde nu accept să se încadreze nereușite, tristețe și înfrângeri.
 
 #liniște #încredere #muncă (poate și puțină #organizare) lipsesc.

 Am retrăit în zilele ce au trecut câteva sentimente pe care nu le-am plăcut, însă tot răul spre bine, am realizat, sper, că unii oameni chiar nu merită și nu apreciază nimic. Primești insulte, cuvinte răutăcioase? Cel mai bine e să le răspunzi cu realizări și succese.

 #românește

 Am câștigat un turneu major de tenis, am ajuns în semifinalele Cupei Mondiale de minifotbal, într-o arenă plină de englezi a răsunat o piesă semnată Mafia, ne-am luptat pentru un titlu mondial, suntem pe primul loc în grupa de calificare pentru Euro, deci românii pot, cu siguranță pot! Mai rămâne acel mic ceva, care face diferența, pe care îl dobândim și noi încet încet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu