sâmbătă, 14 martie 2015

Nici măcar de 5


Astăzi am fost matinal, însă nu din propria inițiativă. De câteva ore mă gândesc cum să încep, e mai greu să spui ceva după un insucces. Al doilea consecutiv..

 #adouainfrangere #nude10

Am dezamăgit din nou, însă de această data pe teren propriu, o înfrângere mult mai greu de asimilat. Însă sunt optimist că putem "redresa corabia".

 #romaniiautalent #mihaelaradulescu

Am urmărit și eu aseară prima emisiune a noului sezon "Românii au talent". Printre unele așa-numite talente permise pentru a nu lipsi doza de penibil, am observat și o nouă personalitate în juriul acestui show.

Imediat după încheiere, pe facebook circula un articol care spunea cât de penibilă este Mihaela Rădulescu. Eu am văzut-o mai mult nimfomană și dispusă să facă orice să fie în prim-plan.

Pe respectivul blog, la respectivul articol am zărit un comentariu : "Nu mi-e clar de ce va uitați la emisiunile astea de tip can can/bârfe. Da, știu, Românii au talent nu e chiar o emisiune de can can însă asta e de fapt, sub masca unei emisiuni despre muzică/talente de fapt tot despre can can e vorba. 
Ești supărată că Raduleasca a rănit o față. Te înțeleg însă oamenii ca Mihaela Rădulescu își obțin puterea și puterea de a răni tocmai din creditul pe care i-l dați voi, cei care vă uitați la TV la pseudo-emisiunile în care acești oameni apar. Ești supărată pe Mihaela că a fost o x, y, z (unde x,y,z sunt ce atribute negative vrei tu să fie) dar reține, ești și tu responsabilă că astfel de oameni ajung să influențeze opinia publică, să devină formatori de opinie etc. 
Ce a făcut Raduleasca a fost să incite, să atace. De ce? Păi, printre altele, că face audiență cu asta. Oamenii caută bârfă, scandalul, răutățile, cancan-ul..."

R: Complet de acord, eu imi recunosc vina!

Din curiozitatea de a afla cum a ajuns în juriu, am dat un search pe google. Am aflat că a frecventat cursuri la patru facultăți din București (bineînțeles că București) dar nu a absolvit niciuna. Printre ele se număra și Facultatea de Arte Hyperion, mhm, Hyperion.

Deci, pe ce bază?

Subiectul fiind puțin penibil o să îl opresc aici, vedem și noi cum se poate ajunge în fața a milioane de oameni, puși în postura unui expert, pe baza a nimic de calitate.

PS : Ieri a fost ziua "bătrânului meu", să ne trăiască! La mulți ani "boss"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu