marți, 17 martie 2015

Dreamcatcher

Vi s-a întâmplat vreodată să fiți dați peste cap de un vis?

După o zi frumoasă, în care ai realizat câteva lucruri și ai adormit cu zâmbetul pe buze, să te trezești a doua zi speriat, încercând să îți dai seama de ce?

În funcție de ce ți s-a întâmplat în seara premergătoare te poți trezi speriat, cu genunchii la piept și cu o oarecare frică să te miști sau pur și simplu cu o stare proastă, încercând să nu îți aduci aminte (dar bineînțeles că nu reușești).

În cazul meu, au rolul de a-mi strica ziua!

Am ajuns la concluzia că trebuie să iau măsuri. Dreamcatcher, asta îmi trebuie, o chestie tradițională a indienilor care alungă visele negative, se pare.

Acum, există o problemă, o persoană care mereu ma ajută sa zâmbesc, mi-a oferit o alternativă. Pot apela la varianta clasică sau la varianta puțin mai practică. Voi să îmi spuneți! :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu