duminică, 8 februarie 2015

Sacrificii

Ai trăit vreodată sentimentul de incertitudine în momentul în care la o despărțire nu știi când și dacă vei mai vedea respectiva persoană ? 
  
E foarte greu să lași ceva în urmă, însă pentru a progresa sau doar pentru a trece la o altă etapă a vieții suntem nevoiți să o facem. 
  
Multe lucruri/persoane ne trag înapoi, se spune că cei care te iubesc cu adevărat îți vor da drumul, te vor lăsa să pleci. Eu nu sunt de acord cu asta, însă depinde în mare parte de context. 
  
Am fost pus în postura de a-mi lăsa prezentul în urmă, pentru un viitor mai bun, însă nu am avut curajul și puterea să o fac. Acum regret cu siguranță însă chiar cu experiența asta trăită, nu știu dacă la o dată următoare voi fi în stare să mă desprind și să plec. 
  
 #sacrificii 
Reușita cere sacrificii, nu? Poate doar vârsta și lipsa de maturitate au fost de vină.. 
 Avem însă puterea să știm când să ne sacrificăm? Pentru propriul interes sau pentru cei dragi? 
  
Să îți lași apropiații în urmă, să vezi că te împing fiindcă știu că îți va fi mai bine, dar să vezi că o fac cu ochii în lacrimi, e într-adevăr greu. 
  
Să ieșim din zona de confort e greu, însă necesar, dacă nu vrem să stagnam și să putrezim în mediocritate. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu