duminică, 11 ianuarie 2015

Optimism


Caldura parintilor, starea de bine si motivatia care mi-o da pregatirea fizica si un chip frumos aparut in peisaj, ma fac sa privesc cu multa incredere spre viitor.

Cele mai importante persoane din viata mea, ai mei, imi ofera in fiecare dimineata toata motivatia necesara pentru a face ceva constructiv in ziua ce urmeaza.

Astazi, de exemplu, mergem pe ceva nou "Rebrand Yourself". Abia astept! :D

Principalul obiectiv al meu din aceasta iarna este sa fac pasul catre ceva mai bun, am nevoie de o noua provocare si sper ca zvonurile sa se transforme in realizari!

Am citit ca un tanar jucator belgian, legitimat in Bundesliga, la Wolfsburg, a murit intr-un accident de masina, la doar 20 de ani. Cu tristete folosesc trecutul, semana putin cu mine la ratari. Eu cu el mai degraba.



RIP Junior Malanda!

Ah, am uitat sa mentionez ca un clip aparut de cateva zile mi se pare absolut senzational!
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu