sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Independent

Cu siguranță oamenii au fost lăsați pe pământ puternici și cu posibilitatea de a se descurca independent. Toți avem puterea asta, însă nu toți o creștem și o folosim așa cum ar fi normal.
 
Nu depindem de nimeni!
 #gândește
Oamenii sunt cele mai complexe ființe existente. Se pot schimba într-o secundă și sigur nu e plăcut să te trezești peste noapte dezorientat și descumpănit, pentru simplul fapt că nu mai ai alături pe cineva!
 #independent
De sus am primit fiecare aceleași lucruri și cele mai de preț. Depinde de noi cum construim în jurul lor.
 
Omul se dezvoltă odată cu anii ce trec. Unii cresc având totul, alții chiar nimic. Cu siguranță cei din urmă vor fi mai pregătiți pentru viață și mai puternici. Să faci față diverselor probleme ale vieții și să nu cazi în diferite cumpene la prima adiere mai puternică de vânt depinde doar de ține.
 
De ce trebuie să ajungem în cele mai neplăcute situații ca să ne dăm seama ce înseamnă viața cu adevărat?
 
Aseară, când doar o rugăciune mă mai despărțea de somn, mi-a venit în minte brusc cuvântul "trădare". Am ținut foarte mult să îl notez în agendă pentru a-mi aduce aminte a doua zi.
 
Sentimentul ăsta.. nu prea îl poți trăi decât dacă alegi să ai încredere. De ce ai face ceva ce, dacă s-ar întâmplă reciproc, nu ți-ar face bine? De ce oamenii provoacă durere?

Un comentariu: