marți, 20 ianuarie 2015

Hobby


Incaperea importanta dintr-un camin, unde este preparata mancarea reprezinta locul unde imi mai petrec din cand in cand timpul cu drag, jucandu-ma cu ingredientele. E o pasiune pe care am descoperit-o de ceva timp, inca de mic, fiind in preajma mamei de fiecare data cand ne pregatea diverse specialitati.

Acum.. cand timpul imi permite, iau eu locul de Chef in casa noastra si incerc sa ii incant cu preparatele mele. Deserturile sunt specialitatea mea, daca pot spune asa, avand si o maare slabiciune pentru dulciuri.

Imi place sa gatesc pentru persoane dragi, si sunt foarte dezamagit daca rezultatul final nu place. (Insa nu mi se prea intampla :D). In caz ca vreau sa ma rasfat, aleg un restaurant bun si aloc timp important paginii cu deserturi.

In seara asta ma cam plictiseam si mi-a sarit in ochi calendarul din bucatarie cu retete. Imi era si pofta de ceva bun..

Am ales ca desert un "Brownie", o prajitura pe baza de ciocolata amaruie, care nu prea imi place, cu nuci, migdale sau diferite fructe confiate.

Trebuia sa fac si o gustare asa pentru seara, si o salata era mai mult decat potrivita. Piept de pui, grepfruit, morcov si castravete!

Momentul de glorie l-am trait cand am vazut ca ai mei au lasat farfuria goala! Asta ma bucura cu adevarat! In bucatarie uit de toate, ma concentrez doar pe ce vreau sa pregatesc. Ma linisteste..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu