duminică, 18 ianuarie 2015

Hashtag


Intre doua examene si reunirea oficiala a echipei, a mai ramas o zi. Ultima zi de relaxare, ultima zi in care compromisurile sunt acceptate.

#dorinta #incredere #dor #speranta #dragoste #dezamagire

Hashtag-uri..

Am o #dorinta enorma sa demonstrez ca lumea a luat si decizii gresite in legatura cu mine. Ca poate meritam o sansa, sau inca o sansa. #Dezamagit sunt pentru ca atunci cand mi s-a oferit, poate i-am dat cu piciorul, poate nu am stiut sa fac o ierarhie in viata mea a lucrurilor ce conteaza, sau poate am facut-o, dar gresit.

Mi-e #dor sa fiu iubit, sa am ambientul necesar pentru performanta de inalt nivel. Poate o imbratisare si un umar pe care sa adorm, o coloana ferma, care sa o consolideze pe a mea, e tot ce poate imi lipseste acum. Sau poate nu.

Poate gresesc si imi lipseste putin #increderea in mine, dar in acelasi timp da pe din afara. Poate e mult mai bine ca am trait niste #dezamagiri la o varta mai frageda, poate ca m-au calit, sau sunt inca fragil. Poate voi fi mai puternic si alegerile-mi vor face traiul mai usor. Cu siguranta cursul vietii poate fi total diferit, in functie de ce alegem.

Privesc totul cu #speranta, poate toate lucrurile sunt in favoarea mea, indiferent ca mi-au dat peste piesa de baza, pe care am construit atat .. Am gresit cu baza, cred ca. Era destul de fragila si inevitabil ar fi cedat. Si sigur e mai bine mai devreme..

#Sper, sa fiu sanatos, sa pot construi pas cu pas.

2 comentarii: