joi, 29 ianuarie 2015

Again and again


Suparat daca nu sunt destul de obosit.. Cu gandul la asta am lucrat in ultimele zile. Mai greu e ca perioada de pregatire din iarna sa placa unui sportiv, insa pe zi ce trece parca ma simt din ce in ce mai bine si asta imi da putere.
Au trecut si cateva examene. Mai urmeaza, fara restante nu te simti stundent, cum se spune..

Toate par sa o ia pe drumul potrivit, punandu-ma pe mine in frunte, la conducere!

Abia astept sa treaca sesiunea, sa facem o intrunire toti colegii, sa ne adunam din toate colturile tarii, asa cum am programat si sa ne relaxam putin. Mi-e dor de ei si sigur meritam toti putina relaxare. [vorba vine, de luni incep bucatile de alergare de 1600m. :))]

Fac o paranteza si vreau sa imi exprim dezgustarea pentru o parte din jurnalistii si nu numai, ai acestei tari. Mi se pare absolul penibil sa iti pui la zid un om care arata ca Romania poate avea si persoane de succes, pentru faptul ca a ajuns "doar" in sferturile de finala a primului turneu de mare slem al anului. 
Mentalitate de roman, care ne trage in jos! Respect Simona Halep!

Maine, din pacate o sa sar peste antrenamentul de dimineata cu echipa, din cauza unui examen care ma asteapta, aparent greu!

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu