duminică, 25 ianuarie 2015

25. Prin alti ochi II

O zi din luna care imi va ramane aproape gravata in memorie, cu drag.

Dupa ce in postarea anterioara am abordat subiectul subevaluarii personale la sexul frumos, prin ai mei ochi trecut, acum o sa merg pe celalat gen.

Barbatii..

#frumosi #urati #cubani #farabani #prosti #destepti, un singur lucru e clar, ar trebui sa reprezinte segmentul de baza din coloana vertebrala a oricarui intreg ce o detine.
Segment de baza, zic, nu in totalitate. Si tin sa repet si ca "ar trebui sa reprezinte".

Observ cu ingrijorare generatiile ce vin din urma. In acelasi timp nu-i condamn deloc, sistemul e mult prea infectat, inca de la radacini, care sunt foarte profund fixate.
Un amic de al meu a postat o poza interesanta zilele trecute, la care as vrea sa ma opresc cateva secunde.

E frustrant ca asta se intampla cu regularitate in tara a carei harti are forma de peste. Sper sa nu ajunga cu burta in sus..
Am trait-o pe pielea mea si va pot spune ca nu e cel mai placut sentiment pe care il poate trai cineva..

Am zis, cateva secunde.. Vorbeam despre barbati;

Cu greu ii mai gasim pe cei cu coloana vertebrala solida. Nici la propriu nu prea mai sunt, majoritatea fiind afectati de cartile de cateva kg purtate in spate sau gentile tinute la misto pe un umar.

Mai rau e ca atunci cand mai rasare cate unul, e tras din toate partile de toti prostii, ca nu e destul de prost ca ei. Daca faci exceptie insa, cu siguranta vei sti sa te mentii pe linia de plutire.

Un barbat adevarat incurajeaza comportamentul pozitiv, nu cunoaste violenta, pretuieste profesionalismul si isi protejeaza persoanele cele mai apropiate de inima.

Parca prea au luat-o toti razna si vor sa se afirme. Hai sa facem si lucruri notabile, zic.. Sa nu tintim doar cele mai de top fete si cele mai la moda haine si accesorii, zic! Hai sa incercam sa ne dezvoltam putin ca lumea se afla in mainile noastre.

25, maine luni, 26, incepem o noua saptamana grea de acumulari fizice. Tineti-mi pumnii, o sa am nevoie!

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu